workshop: klantenevaluaties via social media

dinsdag, 16 mei, 2017 -
09:30 tot 13:00
dinsdag, 14 november, 2017 -
09:30 tot 13:00
©CC BY-2.0 Viaggio Routard

Toerisme Vlaanderen organiseert op 16 mei en 14 november een workshop rond wat bezoekers over jouw organisatie schrijven op sociale media. Je leert tijdens deze workshop onder andere waarom klantenreviews zo belangrijk zijn voor jouw organisatie, welke sociale media interessant zijn voor feedback en hoe je bezoekers motiveert om hun positieve ervaringen met betrekking tot jouw monument neer te schrijven. 

Voor wie?

Toerisme Vlaanderen wil organisaties met gidsenwerking leren hoe een gerichte klantenreview strategie op te stellen. De cursus is daarom in het bijzonder interessant voor marketing- en communicatieverantwoordelijken uit de sector. Let op: de cursus is niet voor beginners. Deelnemers worden verondersteld vertrouwd te zijn met en al gebruik te maken van sociale media. 

Praktisch

De worshop van 16 mei is intussen volzet. 

De workshop van 14 november zal doorgaan in Antwerpen, maar er is nog geen exacte locatie bekend. 

Het inschrijvingsgeld bedraagt €30. De broodjeslunch is in deze prijs inbegrepen. 

Meer informatie over de workshop vind je hier