Workshop: storytelling voor organisaties met gidsenwerking

donderdag, 25 oktober, 2018 -
09:30 tot 13:00
donderdag, 8 november, 2018 -
09:30 tot 13:00
donderdag, 22 november, 2018 -
09:30 tot 13:00

Rudy Pieters toont in deze workshop aan dat je door emotie en betekenis in je verhalen en communicatie te leggen, inspiratie bij je klant kan opwekken. Kortom hoe, waarom en waar doe je aan storytelling?  

Volgende zaken komen aan bod:

  • Wat is storytelling eigenlijk? Waarom is het zo belangrijk geworden? Op welke manier verandert het de communicatie van onze organisatie?
  • Hoe bouwen we een goed verhaal op? Uit welke onderdelen bestaat het? Hoe creëren we een spanningsboog?
  • Op welke manier verwerken we verhalen in onze website, onze sociale media, onze visuele communicatie? Wat kunnen we leren van de storytelling van andere organisaties?

Op deze en andere vragen krijg je antwoord in deze sessies.


Voor wie?

De workshop richt zich tot marketing- en communicatieverantwoordelijken en productontwikkelaars uit organisaties met gidsenwerking.
Let op: dit is een GEEN gidsenopleiding. Je leert hier dus geen gidstechnieken om storytelling toe te passen tijdens je rondleidingen. 


Praktische informatie

In  het najaar van 2018 worden 3 workshops rond dit onderwerp georganiseerd

  • op donderdag 25 oktober van 9.30 uur tot 13 uur in Leuven (Sportoase - Philipssite)
  • op donderdag 8 november van 9.30 uur tot 13 uur in Antwerpen (Syntra AB - Berchem)
  • op donderdag 22 november van 9.30 uur tot 13 uur in Brugge (Jacob Van Maerlantgebouw -VAC Brugge)

Deze workshop wordt georganiseerd door Toerisme Vlaanderen.


Inschrijven 

Deelnemen aan deze workshop kost € 40

Inschrijven voor deze workshop kan via dit formulier


Meer informatie

Voor meer informatie kan je terecht bij Lies Boonen via lies.boonen@toerismevlaanderen.be of via 0032 2 504 04 62